8 Ağustos 2011 Pazartesi

GECİKMELİ BİR YAZI :)


Selamlar
Yeni haftaya güzel bir pazartesiyle girdim...hepimizin yeni haftası güzel neşeli ve istediği gibi geçmesi dilekleriyle yazıma başlıyorum...başlıyorum demek istiyorum ama sevgili nişanlımın uğraşlarından dolayı bi türlü yazamıyorum...hatta suan kulağımın dibinde iğrenç sarkılar söyleyerek beni gülme krizine sokup aklımdaki herseyin uçmasına sebep oluyor...annem ve babam için bestelediği sarkıları bir duysanız eminim sizde benim gibi kopardınız...Bir türlü susmak bilmiyor...Yardım lütfen .....BU YAZIDA SACMALARSAM BU BURAĞIN SUÇU!!!!!!!


herneyse o istediği kadar uğrasadursun bende inatla Gabrini Cosmetiğin fotoğraf çekimlerimiz için yollamış olduğu rengarenk ojeleri için bir yazı hazırlamak istedim...her rengi öyle şekerkiii...her gün bi renk sürüp butikteki müşterilerin bile ilgisini çekiyorum...Hatta bugün mini bir nazar boncuğu denemesi yaptım 3 kere bozdum bozdum yeniledim ama yenilmedim en sonunda put gibi oturup kuruttum...


ojelerle sevimli sekiller yapanları öyle kıskanıyorum kii yapabildiğim tek sey modası geçmiş olan nazar boncuğunu yapıyorum...Bu kadar beceriksizlimi anlatmak yeter sanırım...Gelelim bu sevimli gabrini ojelerle ilgili planlarıma...buaralar pek bi moda olan kınada oje ve benzeri hediye dağıtma olayında bende herkese bu renkli gabrinilerden dağıtmaya karar verdim...aynı renkten tüllerle süsleyip kına dağıtılırken yanlarında birer renkli oje hediye vermek hoş olur diye düşündüm...

Aaa een önemilisini unuttum Burağın annesi arnavut olduğundan onların adetlerine göre bir kına olacak bizimkisi...Adetlerine göre de gelin gece boyunca ne kadar abiye kıyafeti varsa giyermiş...Eee biraz defile gibi olcak sanırım ama allahtan fazla abiye tarzında kıyafetim yok...Ama o gece üsenmeyip kıyafetime göre ojelerimi sürmeyi ihmal etmicemm.. nasılsa çok kolay kuruyorlar...

Veeee artık en önemlisi bizimle ilgilenip ojelerini gönderip tanıma imkanı sunan GABRİNİ KOZMETİĞE kocaman Tesekkürlerimi sunuyorum...


Bugünlük malesef bu kadar kızlar cünkü burağın işkencelerine daha fazla dayanamayıp biran önce su bilgisayarın basından kalkmalıyım..

Yarınki ve bu haftaki tüm yazılar YAKLAŞAN DÜĞÜNÜM VE HAZIRLIKLARIYLA İLGİLİ OLCAKK...VE KIZLAR YARDIMINIZA İHTİYACIM OLACAK HABERİNİZ OLAA...HEPİNİZE SEVGİLERR...

görüsürüzzzzzzz........:))) musmutlu günler sizleree

2 yorum:

justuntitled dedi ki...

Ojeler çok güzel. Kınada oje dağıtma fikrin de çok güzel adres ver lütfen gelmek istiyorum:)) Arnavut adeti de pek bi yorucuymuş yahu:)

esra eba dedi ki...

slm cnm evet sorma pek yorucu dha neleri varda biz hafif atlattık :))) yerimiz galatasaray lisesinin yanındki yokuştan inince 2.soldan sapın bizi rhtlıkl görürsünüzü sevgiler herzmn bklerimm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...