6 Aralık 2011 Salı

ENERJİ PATLAMASI......

Herkesee sevgiler saygılar...

yılbaşı için yaptığım çekiliş için gelen yorumlar o kadar  mutlu ettiki benii anlatamam......bu kadar talep göreceğini tahmin etmedim ve bu kadar beğenip harika yorumlar bıraktığınız için çok sevindim.....24 ünde belli olacak bakalım hangi şanslı takipçi yılbaşına bu sevimli atletle girecek..

Yılbaşını ve süslemelerini ışıklandırmasını ağacını hediyeleri hazırlanan yemekleri oynanan oyunları kısacası yılbaşına ait herşeyi o kadar seviyorum ki... Beni tanıyanlar bilir bu konuda ne kadar heyecanlı ve manyak olduğumu...bu sıralar butik içinde hazırlıyorum atletlerden hatta hırka ve elbiseler de olacak..bu aralar koşturmaca biraz fazla hastalıktı misafirdi işti evdi derken eğer yetiştirebilirsem çok sevdiğim sevgili arkadaşlarımıda bu atletlerden yapıp süpriz yapmak istiyorum....
herneyse canikolarımm... ben şimdilik kaçıyorum ee malum yılbaşı atletleri beni bekler..

sevgi doluu huzurlu günler......


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Size iyi çalışmalar diliyorum, atletler gerçekten baslı basına bir gülümse sebebi oldu bana aksamın bu vakti... :) Blogunuzda ve tasarımlarınızda basarılar... Eger fotograf konusunda yapabılecegım bir sey olursa cekınmeden ulasabilirsiniz...

http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

esra eba dedi ki...

Ya inanin bu yorumunuzda beni coook fazla mutlu etti :)) begenmenize cok sevindimm ve guzel sozleriniz icin cok cok teesekkurr ederimm... Yardim
Konusundada mutlak danismak istedigim seyler olcaktir ama sizde birseyler isterseniz yapabilcegim nevarsa seve seve yapar yardimci olurum sevgiler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...