26 Mart 2012 Pazartesi

Eba Design BackStagE

Selamlaar...

İki gündür yazacağım diyip bir türlü hazırlayamadığım backstage yazısı hazır...Çekimde neler mi yaptık hepsi burda...Şimdiden Çekimler için bize stüdyosunu açan Nazlı Erdem'e ve eşine..pazar pazar bizi kırmayıp gelen modelimiz Lidiya Ostafiychuk'a...Styling'imizi yapan canım Zeliha Tutarbakan'a....Aksesuar eksiklerimizi tamamlamak için taaa evden aksesuar getiren canım Ezgi Tutarbakan'a.... Ve tabi pazar pazar bizi yalnız bırakmayan  Gözdem'e...kocamaaaannn  TEŞEKKÜR EDERİMMMM........  iyi ki varsınız kızlar...Ve tabi sıkılsada beni yalnız bırakmaya biricik eşimide uutmadım....büsbüyük bir tesekkür de ona...


                                                 Mini tacımı takar ve makyaja başlarım..... :))












Meraklı bakışlar....


öyle mi olsun böyle mi olsun...bu poz nasıl olsun...


renkli kıyafetlere gökkuşağı makyajı...Zelişimin marifetli ellerinden..


Ve harika pozuyla zeliş...


müziksiz çoşulmaazz...Ezgi'm bize dj'lik yaptı...kudurdukk tabi yerimizde durmadık...

Ben hem makyözlük yaptım hem asistanlık...duyrulur : Nazlı Erdem'in asistanıydım her türlü asistanlık isi yapılır...

Ee tabi böylee hoş hatun görünce ohh maşallahhh denmez mii....

:))yorumsuzz.......




Gözdeyle yan yana gelmişiz dedikodusuz olmaz mı ya...



işte ganimetler....Zelişin dolabından özenler kopup gelenler...

Nazlının harika ikramlar...



poz verme sırası Zeliha da.... peki biz kıskanmaz  mıyız...Dahil olduk işte...

Yehhhuuuuuuu.........uçuyoruzzz..

itiraf ediyorum tüm börekleri ben yedim....suçluyum ama pişman değilim...

Feriha'nın takozu varsa benimde merdivanım var.... onsuz poz vermem...



Veee cekimin mutlu sonu....


o kadar rahatım kii......

Bu güzel için tekrardan herkese koskocamaan tesekkür....sizi seviyorum kızlar iyi ki varsınız....































4 yorum:

Unknown dedi ki...

süper süper süperrr:DDD

smyrnian dedi ki...

Çok güzel bir ekipsiniz :) fotolara bakarken kendimi orada hissettim :)

Stil Direktoru dedi ki...


eba design ama ben seni yerim kızım! .. Maşallah kuzuma süper geçmiş baksana ve ayrıca ayrıca ayrıca sen benim fotomu kesip astın demek ha! İçime soktum seni güzel Mickey'im benim. Yolun açık olsun ablam .) ♡♡♡

esra eba dedi ki...

Tuğbacımm bnm çook saol daha seninlede gidicez nazlının yanına :)

Sevicimm kuşuuuumm çok saol askımm :)

Edi ablaaam Melek ablaaam ben seni çok seviyorum....cok saool canım ablaamm... Evet senin resmini dolabımaaa kapak yaptımmm :)) onuda yayınlarım yakında burdaa....kocaaaman öptümmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...