28 Aralık 2012 Cuma

2 gr güneş ile mutlu olanlar...

benim gibi 2 gr güneş görünce yaz geldi diye mutlu olanlardan mısınız? şahsen ben ne zaman güneş görsem sanki haziran ayındaki gibi sıcak sanıp ona göre giyinip güneş gözlüğümü takıp kendimi dışarı atarım..sonrası hüsran...İstanbul'un dengesiz havasını bilmiyormuşum gibi  hafife alıp hatta hayallere kapılıp duruyorum sabahları..işte yine öyle sabahlardan birinde attım kendimi dışarı sonrasının fotoğrafı yok.. neden mi ? arkama bile bakmadan ayaklarım totoma vura vura eve kaçtım da ondan..



bugün sabah kalktığımda kendini zar zor gösteren güneşe aldanıp tiril tiril çıkmayı planlarken yağmur yağdını gördüm allahtan...yoksa yeni yıla zatüre biri olarak giriş yapardım...neyse artık herkese MUTLUUUUU haftasonları...yılın son cumartesi ve pazarı iyi değerlendirmeli..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...