21 Aralık 2012 Cuma

Bizim Evden Kar Manzaraları..


Kaç gündür yağacak diye beklediğim kar nihayet dün yağdı...sabah kalktığımda evin içinde çocuk gibi zıplayan bi ben vardı...bizim buralar dağın etekleri olduğu için hemen tuttu ve akşama kadar hiç durmadan yağdı...bende bütün gün evde oturup camın kenarında bi yandan kar yağışını izledim bi yandan da işlerimi hallettim...sonra yerimde duramadım dün paylaştığım yazımdan ilham aldım ve  ışıklarla duvara çam ağacı yaptım.. o kadar güzel oldu ki denemenizi tavsiye ederim :) akşama da yılbaşı ve kar konusunda benim kadar heyecanlı olan sevgili kocam gün içinde atlatmış olduğu kazanın etkisinden sıyrılmak için fazla olan süslemelerle ve ışıklarla camları donattı.. :) ev o kadar sevimli oldu ki...

sonra ben dayanamayıp bu kadar süsleme yeter dedim ve karlarla kaynaşmak için kendimi sokağa attım... işte bizim buralardan kar manzaraları...






her yer bembeyaz :))  o kadar soğuk ilk defa rahatsız etmedi..



işte benim ağacım :)


ev süsleme halleri...





daha sonra evimize gelip mısır&kola ikilisini kapıp filmimizi açıp izledik..

Harold ve Kumar kesinlikle tavsiye ederim inanılmaz eğlenceli bir yılbaşı filmi...



mutlu cumalar........


2 yorum:

Bizim Kız dedi ki...

ne şeker süsleme yapmışsınız siz öyle yaaa :)) filmi de mutlaka izliycemm,himym barney si var izlenmez mi :D
http://bizimkiz.blogspot.com/

esra eba dedi ki...

teşekkürler :) kesinlikle izlee inanılmaz eğlenceli..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...