13 Aralık 2012 Perşembe

yılbaşı için saç stilleri..

merhabalar.....

bir kaç gündür yılbaşı postları yapıyorum.. söylemiştim beni tanıyanlar bilirler ben aralık ayı geldiğinde aklımı yitiririm.... bu hafta boyunca yılbaşı ile ilgili ne varsa paylaşmaya karar verdim.. ev dekorasyonu, yılbaşı hediyeleri, ziyafet sofraları,süslemeler ,giyim kuşam derkeeenn bugün yılbaşı akşamı için saç stillerini paylasmaya karar verdim..

ister evde olun ister davette isterseniz gece hayatında eğlencede...abartıdan uzak sadeden yana hem doğal hem güzel olalım derseniz buyrun size benim en sevdiğim saç modelleri...


öncelikle evde kolaylıkla yapabileceğimiz topuzlarla başlayalım..











bu topuzları yılbaşı gecesi evde kolaylıkla yapabiliriz..eger evinizde sünger topuz tokanız varsa işiniz çok daha  kolay :)

sonbahar kış ilkbahar yaz 
benim için farketmez herzaman favorim olan saç modelleri tabi ki örgüler...










her tarza hakim olan bir saç modeli de at kuyruğu.. ister lulu gibi  dalgalı saçınız olsun ister ister pırasa gibi düz saçlarınız bence her saçta ayrı güzellikteki at kuyruğu yılbaşındaki kombininizi tamamlayıcı bir seçenek olacaktır..


yılbaşı gecesi kırmızı yeşil veya gold rengi kurdelalarla çok sevimli bir görüntü elde edebiliriz..





ben saçımı toplamam örmem topuzda yapmam diyorsanız doğal saç benim tercihim diyorsanız iste buyrun   doğal dalgalı uzun saçlar...evde maşa ile rahatlıkla yapılan doğal dalgalı saçları farklı taç ve aksesuarlarla bütünleştirebilir kıyafete de ayrı bir hava katabiliriz...






burda da çok şirin ve bir o kadar da doğal bir saç modeli var bence yılbaşının habercisi olan yeşil yaprakli minik kırmızı çiçeklerden ufak bi toka yaparak saç modellerimizi renklendirmiş oluruz aynı zaman da yılbaşına uygun mini bir ayrıntı katmış oluruz...


bence kuaföre gerek kalmadan evde maşa, sprey,tel toka topuz tokası, çeşitli taç ve aksesuarlala saçlarımızı istediğimiz sekilde doğal görünüme kavuşturabiliriz...


sevgiler...............












Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...