19 Ocak 2013 Cumartesi

Şunun şurasında 14 Şubat'a ne kaldı ki..

herkesee musmutlu haftasonları :)

2 Gündür buralarda yokum..biraz rahatsızdım..azcık halim varken hemen buralara koştum..geçende yazdığım gibi bugün nişan var..ben evden çıkamadığım için elbise bakamadım.. bugün buldum buldum bulamadım..başka bise uydurma niyetindeyim.. :) saçımı tepede topuz yapıp hafif bir makyajla tamamlarım artık :)

gelelim asıl konumuza sevgililer gününe az kaldı dimi :) hediye bulmaydı yemekti gezmeydi falan filan bunların hepsine bi organizsayon lazım napabiliriz bakalım.. pazartesi başlamak şartıyla burda neler yapabilceğinizi ne hediye alabilirizi nerelere gidebilirizi bulmuş olacaksınız..şimdilik ben kaçtım.

her neyse güzel insanlar hepinize sağlıklı mutlu ve huzur dolu haftasonları olsun...

hiç olmadığınız kadar mutlu olun ve hiç eğlenmediğiniz kadar eğlenin...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...