1 Şubat 2013 Cuma

Bu da Benim Wishlist'im


mutlu hafta sonları..çok geç bir yazı oldu biliyorum ama iki gündür yoğunluktan yazıyı hazırlayamadım...dün hayatıma yeni birşey girdii..beni çok heyecanlandıran uzun zamandır istediğim birşey..ne zamandır çizim yapamıyorum diye üzülüyordum ama artık bir grafik tabletim var...yoğun günler beni bekler çünküüü çok çalışmam gerek :) bir wishlist hazırlamıştım içinde bu grafik tablette vardı ama daha yayınlayamadan oldu :) amanın çok etkili bu liste artık ne istersem yazmayı düşünüyorum.... :)

ee başlıyorum artık benim liste çok uzun parça parça paylaşacağım sanırım :)


Los Angeles'a gidip 365 gün 6 saat orda yaşamak istiyorum 


Miami'nin renkli sokaklarında gezip tozmak okyanus havası alıp kızgın kumlarındaki sahillerinde güneşlenmek istiyorum...

Rio karnavallarına dalıp rengarenk kostümlerine tek tek hayran hayran bakmak oooh sabahlara kadar dans etmek istiyorum..


Victoria Secret defilesini eeenn arka saflardan da olsa izlemek görkemli sahne şovlarını ve defileyi izlemek istiyorum...


Justib Timberlake konserine gidip en önlerdeen avazımm çıktığı kadar Justinim bebeğimm benn senii yerim diyeeee bağırasım var :))))))


Warner Bross stüdyolarına dalıp talan edesim gezesim


Disney ile çocukluğuma geri koşasım var....


NBA All Star'a gidip en önde oturup kendim cücük gibi olduğumdan bu devasa adamları yakından izleyesim var.


böyle bir evde yaşayasım da var tabi... ama bahçesi de olsun ki sebzem meyvem benim elimden olsun..

şimdi sıra biraz daha olabilirliği yüksek şeyleri paylaşıp kaçıyorum malum liste uzun daha çook şeyler var yahu..


kitaplarım için böyle şirin bir kitaplık


minnoş ayaklarım için bu güzelim sivri burun ayakkabılardan..


incecik bileğim için bu şahane ötesi Casio saati


bitanecik midem içinse bu cennetten gelen waffle tavasını istiyolumm arkadaş istiyoluumm çok şey mi istiyoruummmm...


herkesin can-ı gönülden dilediği güzeel dilekleri gerçekleşir inşallah...





3 yorum:

Unknown dedi ki...

canımmmm wishlistindeki tüm dileklerin gerçekleşsin inaşşallhhh ama şu kitaplık olayına bittim ben:)

sevgiler!

Adsız dedi ki...

Ayyyy superrr bır lıste olmus..Ben sadece gectıgımız ay Casio saatıme kavustum ve bırkac ay oncede Disneyland'ı gezme fırsatı buldum. Ama bayıldım dıgerlerıne valla..Hayallerıme canlılık geldı sabah sabah sağol :))

esra eba dedi ki...

ya serap'ım inşallah gerçekleşir valla :) hadi gel toplaşıp hep beraber gidelim :)


ya tatlım valla ne güzeell casio saate aşığım umarım kendisine en kısa zamanda kavuşurum...hayal kurmaaak çok güzeel umarım bu listedeki yerlere giderimm çünkü çook istiyorum.. listenin devamı var daha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...