21 Şubat 2013 Perşembe

SAÇLARIM ÇOOK ŞIMARDI...

Gözlerimle görmeseydim asla inanmazdım..Bazı şeyler vardır ya hani işte dene mutlaka etkisini hemen görürsün dedikleri ilaç olsun kozmetik ürün olsun..Hani hemen deneriz de psikolojik olarak aa hemen etki etti diye düşünürüz de aslında ne bir etki vardır ortada ne de bi fayda..Psikolojik olarak öyle istediğimiz için hissedip gördüğümüz idda ettiğimiz şeyler vardır...Ama ben Cuma günü öyle birşeyle karşılaştım ki şaştım da kaldım arkadaş...O gün Matrix'in Biolage ürünlerini tanımaya gittik...Matrix 1980 yılında Amerikalı kuaför olan Arnie Miller tarafından her tip saçın karsılacağı sorunlara çözüm bulan uygulamalar sunarak hatta bunların yanında saçlara profesyonel bakım yapan güçlendiren şekillendiren ürünleriyle ortaya çıkmıştır..
Matrix Akademi'de aslında saçlarımız için yediklerimizin önemini, saçlarmıza nasıl bakmamız gerektiğini anladık bir kez daha..Saç tellerinin ömrünün 6-7 yıl olduğunu öğrendik..birçok bilgi edindik..daha neler neler anlatıldı ama uygulamadan sonra şaşıp kaldığım için herşey aklımdan uçtu ve gitti..

Önce saçlarımızı kontrol edip sorunları buldular ve ne tür bakımlar yapılması gerektiğini anlattılar..Ve sonra uygulamalı bakım başladı...Benim stres ve kuruluktan oluşan bölgesel kepeklenme ve cansızlık sorunum vardı...Belirli bir noktadan sonra bakım ürünlerinin kendinden geçiren o güzelim kokularından dolayı neler uygulandı hatırlamıyorum..Tek bildiğim harika kokuyorlar ve inanılmaz etkililer...

Taaaa taaaaammmm... Sırasıyla o gün neler oldu neler yaptık saçlar nasıl oldu bakıııınn..

 

Uzmanlar saç bakımı ve Biolage hakkında bizleri bilgilendirirken..

Şahane saçları gördükten sonra sıra bana gelsin diye sabırsızlanan ben :) 



Ve sıra bende saçlarıma bakılıyor neymiş derdi öğreniyoruz..


Saçlar önce yıkanıyor ve bakıma hazırlanıyor..




Bakım sırasında mutluluktan sırıtan ben..Ürünlerin başarısı kadar kokuları da sizi çok etkileyecek..


              Her banyo sonra yün gibi dolaşan saçlarım hayatlarında ilk kez ince bir tarak ile darandı..



Fönden önce yıpranmayı önleyen ve parlamasını sağlayan Color Care Shine Shake uygulandı..Fön sonrası ise  inatla elektriklenip tel tel saçılan saçların ilacı Deep Smoothing uygulandı..

Her ikisininde bıraktığı etki anlatılamaz görünür niteliğinde harikaydı...



Ve saçlarımın şımarma anı.... baksanıza nasıl güzel parıldıyor..Fotoğrafta bile belli nasıl yumoş duruyor dimi..

Ablama Matrix'i anlatırken ne kadar unutkan olduğumu hatırlattı..Adana'da kuzenimin kuaföründe zaten Matrix ürünlerini kullandığını ve evimizde kocaman bir Matrix şampuanı ve bakım ürünlerinin olduğunu zaten hatırlamam gerektiğini söyledii...Utandım kendimden ama napim seneler geçmiş unutmuşum..Sanki ilk kez görmüşüm gibi heyecan yapmamın sebebi saçlarımı bu aralar çok ihmal ediyorum böyle güzel ürünlerle yine kendine gelince kısa süreli bir şok yaşadım :)

Uzun lafın kısası Matrix Akademi harika bir gün geçirdik.. Ben çok şanslıydım o gün eşimin doğum günüydü mis gibi kokan yumuşacık saçlarla gittim yanına...Ürünlerin kalitesi ve başarısı sayesinde saçlarım pamuktan da yumoş oldu kendinden geçti...İtiraf etmeliyim ki ertesi gün banyo yapıp başka bir şampuan kullansamda Biolage ürünlerinin kokusu saçımdan gitmedi...Burak inatla saçlarımı karıştırsada kuruturken yine de rahatlıkla açıldı ve tarandı..Bu arada bakımdan sonra her banyoda kullandığım Biolage nemlendirici ve ferahlatıcı şampuandan da çok memnunum çünkü saçlarımın ciddi anlamda neme ihtiyacı varmış ve ürünü kullandığımdan beri saçlarım çok daha yumuşak olmaya ve kolay şekil almaya başladı..

Sizlerde Biolage birbirinden güzel ürünlerini kullanmak denemek istiyorsanız ki kesinlikle denemelisiniz Matrix Türkiye'nin internet sitesinden size en yakın Matrix kuaförünü bulup ordan satın alabilirsiniz.. Yine aynı siteden  ürünler hakkında bilgi edinebilirsiniz..Matrix Akademi'yi daha yakından takip etmek istiyorum derseniz de 
                                                        twitter:Matrix_Turkiye adresinden ulaşabilirsiniz..




Bu güzel resim nasilgiysem.blogspot.com aittir...

  Bu güzel eğlenceli ve bakım dolu gün için Matrix Akademi ekibine Berna ve Özge hanıma çok çok teşekkür ederim. Bizleri bu kadar güzel ağırladıkları ve her birimizle tek tek ilgilendikleri için de ayrıca minnettarım...

                            Biolage ürünlerini kullanmadıysanız benim gibi çok şey kaçırmışsınız demektir..



3 yorum:

Unknown dedi ki...

coook guzel olmussun esramm! cok begendım !
opuyorum kocaman:=

akdeniz dedi ki...

BİOLAGE SÜPER
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

esra eba dedi ki...

Serapcıımm canıımm yerim seni saol :)

Oğuz bey evet ya gerçekten harikaymış bayıldııımm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...