14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer Günü Bahane Yemekler Şahane...

Amaaan sevgilier günü bahane ama yemekler atıştırmalıklar şahane....

Bugün sevgililer günü herkese mutlu ve de kutlu olsun....Olan var olmayan var tabi..olmayanlar üzülmesin bence bekarlık sultanlıktır dermişimm sona tocacım beni ısırır aman bişe demedim.. sevgilisi olmayan canlar bu gün sevgiliye özel olmasın zaten...Bence herkes için dünya sevgi günü olsun.. herkes sevgi ve saygı çerçevesinde yaşasın insanları ,çocukları ,doğayı ,hayvanları sevsin..her tarafımız savaş, kavga ,cinayet doluyken değer verdiklerimize daha sıkı sıkı sarılalım....hatta arayıp annenizin,babanızın,arkadaşınızın sevgi gününü kutlayın...Sevgiyi hediyeleri aşkı tek bir güne sığdırmayalım..Her günümüz bize özel ve güzel..Arkamıza dönüp baktığımızda geçen her günümüz hep sevgi ve mutlulukla dolu olsun tıpkı bugün gibi...

Her neyse çok konuştum...Dedim gibi bugün bahanee ama bugüne özel yemekler atıştırmalıklarr şahane...hadi toplanalım yapalım ve de çatlayana kadar yiyelim yahuu...şunların güzelliğine bakın..


Eğer böyle bi minnoşunuz varsa akşam babaya böyle süpriz hazırlayabilirsiniz..
tam yemelik..




kekleri kalıplarla kesip puding veya soslarla süsleyebiliriz..

















domateslerle yapılan harika kalpler..


















2 yorum:

audrey dedi ki...

hepsini yemek en yukarıdakini de mıncırmak istiyorum..

Unknown dedi ki...

ayy hepsini yemek istiyorumm!ama esracım en cok da o bebişiii!

opuyorum senı kocamannn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...