14 Mart 2013 Perşembe

D.i.y Günlükleri & Gözlük Modası

Mutlu Perşembeler...

Bir kaç gün önce gözlük trendlerini paylaşmıştım...Duramadım eskilerden kalma bir gözlüğüm var vintage tarzda onu incilerle kapladım...Eee trendlere uymak gerek...Gözlüğü yapmadan önce sade halini fotoğraflamayı unuttuğum için eskilerden bir fotoğraf koydum..

Evet gelelim gerekli malzemelere..

-Gözlük
-tutkal veya silikon ya da kuvvetli bir yapıştırıcı..
-Fırça (tutkalı gözlüğe sürmek için ama ben kulak çöpüyle yaptım daha kolay oldu)
-minik inci veya boncuklar..

Ben minik inciler kullandım gözlük çerçevesi ince olduğu için..kalın çerçeveli gözlüğünüz varsa inci ve taşta kullanabilirsiniz..


fotoğraf 3 sene öncesine ait..Miniatürk gitmeyen varsa harika bir yer..Bu arada sesli anlatım yapan minik alete neden sevgiyle sarılmışım bilemiyorum...

Her neyse gözlüğüm yakamda gördüğünüz gibi gayet sade..

Ve ben ona neler yaptım işte burda..


tutkalı boncukları dizmek istediğiniz yere döküyorsunuz.


ben üstüne serpiştirdim minik olduğu için







Bu da son hali bakın bakalımmm nasıl olmuş...

şimdi sıra siyah gözlüklerimde onları da taşlarla doldurmayı düşünüyorum...

hadi bakalım gözlükler çıksın ortaya bahara özel süslüyoruz..




3 yorum:

KavunluVotka dedi ki...

Aman Tanrımmm! Süper fikir! Evde kullanmadığım o kadar çok güneş gözlüğü var ki, birilerine veriyim bari diyordum ki bu fikir şahane oldu. Denicem en kısa zamanda :)))

esra eba dedi ki...

atma tabiki renkli taşlarla falan süslee çok güzeel oluyor.. bende diğerlerini süsleyeceğim zaten..yine paylaşırım :)) hadi süslee bekliyorum..

Unknown dedi ki...

canımm cok seker olmus :) ben de kedi gozluk alıp ıncılerle suslemeyı dusunuyorum :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...