13 Mart 2013 Çarşamba

Saç Dosyası-Yanda Toplanan Saçlar..

Baharın yavaş yavaş gelmesi içimiin kıpır kıpır olmasına sebep olurken bir yandan dolaplarda yavaş yavaş bahara geçişlerde başlamıştır sanırım..Baharın romantik esintilerinde saçlarıda unutmadık...Bahara en çok yakıştığını düşündüğüm saç stili yandan taranan veya örülen saçlar..İster günlük dışarı çıkarken kullanın ister partilerde,davetlerde,düğün ve kokteyllerde...Rahatlığı, güzelliği ve tatlı romantizmi birarada bulunduran bu modeli ister kısa saçlı olun ister uzun, ister dalgalı ister düz saça uygulayın...Benim favorilerimde olan bu modeli evde kendiniz bile kısa sürede uygulayabilirsiniz..Slide Swept olarakta bilinen bu modeli ünlülerinde tercihi olarak davet ve galalarda sıkça görüyoruz..








Bu da benim evde yaptığım saçım düğün yemeğine giderken yapmıştım...Saç maşası tel toka ve spreyle kolayca istediğiniz şekli verebilirsiniz..o kadar zıpladım dans ettim saatlerce aman bozuldu mu dağıldı mı noldu demeden...Hiç bozulmadan rahatça geceyi bitirdim..

 Baharda kullandığımız çiçek,kelebek veya tüy tül gibi malzemelerle yapılan saç aksesuarlarla saça ayrı bir hava katabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...