4 Mart 2013 Pazartesi

Tarzına Bayıldığım Bir Güzellik..

Mutlu haftalar..

Baharın habercisi güzelim güneşi gördük ya artık bugün kendimizi dışarı atmak lazım...Günlerdir tek tük girebilsemde blog'a özürlerimi kabul edersiniz diye düşünüyorum...Daha sizlerle paylaşcağım.. bugünler de pekte iyi hissetmiyorum kendimi herşeyden elimi eteğimi çekesim var ama neyse konumuza dönelim bugün tarzına hayran kaldığım ,güzelliği kadar başarılı oyunculuğundan harika birşekilde bahsettiren  Charlize Theron var blogda...

Giyiminden, saçlarına tepeden tırnağa bayıldığım harika oyuncunun birbirinden güzel fotoğraftlarıyla başbaşa bırakıyorum..


En son Oscar ödüllerindeki şıklığıyla adından sıkça bahsettiren Charlize Theron bence ödül töreninin en şık ismiydi.. 






                         
                            Günlük giyimde de tarzını konuşturan isme siyah çok ama çok yakışıyor..




Bir ara Marliyn Monroe olarak görmüştük onu nasılda birebir benzemiştii..





We love Charlize Theron..




3 yorum:

Gök Delindi Tasarım Yağıyor dedi ki...

Altın oran=Charlize Theron

Ben de bayılıyorum kendisine, giyim konusunda da oyunculuğu kadar başarılı.

esra eba dedi ki...

kesinlikle yüzü ayrı güzel..hersey yakışıyor her seaç rengi ve şekli :)
oyunculuğuu çok başarılı zaten :))

Unknown dedi ki...

Oldum olası çok severim zaten =) Oscar'da büyüledi geçti =)

http://eddamy.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...