8 Nisan 2013 Pazartesi

Bahar'ın Güzelliği..

Bu hafta sonu babamın vefatının 1.senesiydi...dolasıyla Adana'dan Mersin'e 2günlük mini bir ziyaret yaptık...Önce çok zor geldi çoook ağladım çok kötü oldum...Ama çiçekler deniz ve bahçeler kendimi toplamamı sağladı...kuzenimin yetiştirdiği çiçekler, yengemin bahçesindeki tazecik meyveler,incir ağacının altında içilen kahveler ve denize atılan ilk adım..Nasıl güzeldi herşey anlatamam...O kadar tıkındım ki herşeyden yedim içtim çatladım....

işte haftasonu  ziyaretinden fotoğraflar..






2 yorum:

Gök Delindi Tasarım Yağıyor dedi ki...

Öncelikle başın sağolsun.
Fotoğraflar çok güzel, çağla fotoğrafı beni benden aldı, kendisine aşığım! :)

esra eba dedi ki...

Cok saol tatlim... Caglalar harikaaa agaclarimiz doluu gel toplaaa :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...