18 Temmuz 2013 Perşembe

Uzak Kalsam da Buralardan Aklım Hep Sizde...

Kocaman mutlu bir MERHABA...

Yine uzun zamandır ortalarda yoktum kusura bakmayın nolur..Bu sefer teknik sebeplerden dolayı bloga giremedim..Herşey birikti üst üste...Öncelikle hamileliğimden dolayı mide bulantıları, hiçbir şey yiyememe,yediklerimi 5 dk sonra çıkarma ve nerdeyse tüm gün uyuma problemlerimden dolayı elime ne bilgisayar alabildim ne bir iş...Gözüm ilk 2 ay hiçbir şey görmedi...Daha sonra tam toparladım derken internette haftalarca sorunlar çıktı tüm sitenin internetinde problemler cıktı..Zaten bilgisayarda bozuktu..Anlayacağınız o ki aksilikler hep benimleydi saolsunlar bir an bile yalnız bırakmadılar..Ne blogda yazmam gerekenleri yazabildim ne de yapmam gereken işleri..Ama artık hem daha iyiyim hem sorunlar halledildi...Çok şükür..

Aklım hep buralardaydı ne yazılan postları okuyabildim ne de sizler birşey paylaşabildim..Artık daha sık buralardayım çook özledim..

Artık arada bir gebelik postları da yaparsam bunalmayın :)biz artık 2 kişiyiz...ondan da haberler yayınlamazsam küser sonra..


sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...