6 Eylül 2013 Cuma

D.i.y Dosyası: Bebek Odalarında Süslemeler...

Anne adaylarının en heyecanlı anlarından biridir bebeklerinin odalarını hazırlama aşaması...Bir  türlü karar verilemez neler yapılacağına ya da hangi objeleri koysak nasıl dekore etsek bir türlü seçemeyiz...Kıyafet alışverişleri hamilelik sürecindeki en kolay en keyifli dönemdir..İsim seçmek ve odasını dekore etmek ise bence en zoru...

Ben hoşuma giden ve büyük ihtimalle bebeğimin odasına uygulayabileceğim seyleri paylaşıyorum..hem bebek bekleyen annelere fikir hem de kendime not olsun diye... 

Bebek odasında ilk karar verdiğim şey duvar boyası...Butiğimdeki gibi simli boyatmayı düşünüyorum...duvarların renkleri ve süsleme şekli birbirinden farklı olacak..Bir tarafında küçük melek süslemeleri ile boyamayı planlıyorum...bir diğer tarafını biraz daha farklı renkte ve puantiyeli olsun diye düşünüyorum..bakalım bitince nasıl olacak bilmiyorum ama boya işini doğum olmadan çok önce halletmemin gerekli olduğunu biliyorum...


iste boyamasını yapacağım sevimli melekler bunlar :) simli boyanın üstünde nasıl dururlar sizce...


Kelebekleri seven anneler içinse bu öneri yapılması çok kolay bir proje..


kağıtları bu şekilde kesip katlayarak duvarlara dolaplara hatta lambalara harika süsler hazırlayabilirsiniz...


farklı desenlerde hazırlanabilir..hem kolay hem hesaplı..


Boyamalar ve süslerle uğraşamam vaktim yok derseniz.. Bu tarzda sevimli duvar stickerlarından da    faydalanabilirsiniz 









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...