9 Eylül 2013 Pazartesi

Saçlara Gereken Değişimler...

 Uzun zamandır saçlarıma hiçbir şey yaptıramamamın sıkıntısıyla biraz değişikliğe ihtiyacım olduğunu hissettim..saçlarımı baya bir zaman önce boyatmama kararı almış ve öyle bırakmıştım..şimdi ise beyazlar çoğaldı aynı renkten sıkıldım derken...yine böyle dip boyası falan uğraşmadan aralara doğal gölgeler attırmaya karar verdim...biraz da kestirebilirsem herşey çok güzel olacak sanırım...sizce renkler nasıl...
 







aslında çok uzayıp renkler bozulmadan önce istediğime yakın bir renkti...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

en doğal duran birincisi. ikincisini de beğendim kendi saç rengin açıksa. 3-4-5 çok keskin ve başarısız duruyor. son foto biraz flu. net seçemedim renk geçişini

Kuzununannesi dedi ki...

2 favorımmmmmmmmmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...