3 Eylül 2013 Salı

Yine Yollarda...

Geçen hafta Burağın  iş için önce Bursa'ya sonra Denizli'ye gitmesi gerekiyordu... Saolsun beni de evde tek bırakmayarak yanına aldı...Hamile halimle geziyorum geziyorum sonra kızıyorlar bana ama napim bunlar son gezmelerim olcak diye korkuyorum...Bende her daim gezmelere atıyorum kendimi :) ben etrafa bakınmaktan ve tıkınmaktan pek fazla fotoğraf çekemedim..elimde olanları paylaşmak kaldı bana...gezip gördüğüm yerler şahaneydi..üzüm bağları, köyler, tarlalar hepsi harikaydı...Denizli'ye ilk gittiğimiz gün cehennem sıcağı bizi karsıladı...zaten araba giderken Burak ile beraber bir baktık 5lt yakın su içmişiz...Adım başı mola vermemizin tek sebebi benim sürekli acıkmam olmadı neysekiii.. Neyse sıcak olduğundan ve Burağın işi olduğu için o gün pek gezmedik hatta yol yorgunu olduğum için yemekten hemen sonra uyudum :)
Bu arada Denizli'ye has olan Kapama adında şahane bir yemek yedik..Burağın eniştesi bize özel yapmış nasıl güzeldi anlatamam...görür görmez daldığım için fotoğraflamayı unuttum...

Eee artık çekebildiğim sınırlı resimlerimi paylaşayım :)
 

Susurluk'tan geçilirde meşhur tostunu ve ayranını yemeden içmeden yola devam edilir mi???

 
                          Küçük kardeşim Midillican'ı buldum..Nasıl tatlı benim kadar minnacık :)))





Ertesi günü Pamukkale'ye gittik..çok güzel bir yermiş bayıldım :)



Burağın kuzenin bıcırık kızı Ayşenur 


soğuk sulara tırmanmaya çalışan ben :) 

                                                                     Ve Karahayıt

 gördügünüz sularda doğal killer var herkes bacaklarına kollarına sürüyordu ben suya bile zor ayak bastım o kadar kaynarki anlatamam yaşamak gerekir..Videolarımı yükleyemedim ama fokur fokur kaynayan bir su vardı ki ona herkes elini daldırsa da ben sadece minik parmağımı değdirmekle yetindim...Şifalı olduğunu söylediler iç dediler ama malum hamileliğimden dolayı cesaret edip içemedim...


yurdumuz insanı doğal şeylere zarar vermeyi o kadar seviyor ki..fotoğraf cekildikten sonra görüp atsamda o pet şişeyi birçok yeri çöp doluydu bu güzelim yerlerin..

Daha sonra pikniğe gittik Çamlık diye bir yere keşke güzelliğine kapılıp unutmadan fotoğraflarını çekseydim...

Herkese mutlu günler...





1 yorum:

grumpywitchh.blogspot.com dedi ki...

Pamukkalenin zemini çok kaygan, o taşın üzerindeki fotoyu görünce içim bi tuhaf oldu. Sanki ayağın kaycakmış gibi :( Bu arada karahayıt çok güzel bir yer. O suyu akşam yatmadan havuza dolduruyorduk ve sabah kalktığımızda hala kaynar oluyordu. Ve ılıtmadan giremiyorduk. Artık kaç dereceyse :) Ayrıca yüzde siyah nokta pürüz hiç bir şey bırakmıyor. Keşke bir şişeyle alsaydın termal su olarak kullanabilirdin. Neyse ben çok konuştum Sevgilerr :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...