10 Mayıs 2014 Cumartesi

Anneyim Ben..

herkese mutlu Cumartesiler...

Yarın anneler günü ve ben biraz duygusala bağlamış durumdayımm..Geçen seneki ve bu seneki anneler günün bende anlamı büyük..Geçen sene anneler gününde anne olacağımı öğrendim...hiç aklımda yoktu bir bebek sahibi olmak anne olabilmek osorumluluğu alıp farklı bir dünyaya adım atmak...Ceren ve eşi Ertuğrul'un üzerimizde kurduğu baskılar,sevgili Sinem'in annelik ile anlattığı güzel seyler ve duyguları üzerine kurduğu o anlamlı cümleler beni çok etkiledi..onunla konuştuktan sonra dedim ki ben hazır olduğumda gelecektir inanıyorum hazırım..kısa bir süre sonra tuhaf belirtiler farklı duygular içindeydim ama konduramıyordum..Anneler gününün sabahı kalkıp Burak beni Viaport'a götür eczane bulmam lazım dediğinde daha kahvaltı yapmadık rüyanda eczane mi gördün noluyor demişti..sen kalk kahvaltıların en anlamlısını bugün yiyebiliriz dedim..içimde farklı bir his bir yandan korku bir yandan heyecan vardı..o kadar bekleyip o gün iç sesimin beni dürtmesi tesadüf olamazdı...Gittim testi aldım yaptımm...Tuvalette topuklu ayakkabıları ile zıplayan bir deli gördükleri için insanlar şaşkındı..sonra bianda durup karnımı tutup zıpladığım için korkup dua ettim..hemen kendimi toparlayıp Burağın yanına gittim..Biraz kandırmak istedim..Sonuç negatif moralim bozuk dedim..Burak elimi tutup saçmalama nefes alış verişin bile değişmiş titriyorsun baba oluyorum diye sarıldı..dediğim gibi hayatımın en anlamlı kahvaltısını yaptım..annemi arayıp anneler gününü kutladım ve hayatında alamayacağın bir anneler günü hediyen var dedim..inanamadılar..ablam hemen hastaneye git ve kan testi yaptır dedi..acile gidip kan verip dr hamile olup olmadığıma da bakar mısınız diye rica ederken..güldü bunun için mi geldin hasta değil misin dedi..yoo hastayım midem bulanıyor tüm gün yattım başım tuttu fenayım merak ettim acaba ondan mıdır diye sordum dedim :)) acil servisi bu iş için kullandımm özür dilerimm ama dayanamadım bir gün beklemeye..hayatımın en sabırsız 2saatini geçirdim..sonuç pozitifti...
taze bir anne adayıydım...o an ki duygularımı anlatmak o kadar zor ki...yazsam sayfalar alır..o an anneliğin o tuhaf yükü hemen yüreğinize içinize işliyor..hemen yediklere dikkat ediliyor,etraftaki bebekler gözüne çarpıyor,heryerde hamilerle karşına çıkıyor birde bakmışssın tüm dünyan o oluyor..ne zaman doğacak,sağlıklı olması için neler yemeli hafta hafta neresi gelişiyor,ne zaman görürüm,kalp atışlarını nezaman dinlerim derken bebekle ilgili herşeyin içinde buluveriyorsun kendini...yasaklar ve olması gerekenler sanki uzunca zamandır beklediğim yolcu için hazırlanıyorsun..herşey artık ona göre onun için..çok duygusal bir o kadar bulantılı sarsıntılı riskli ama çok tatlı bir hamilelik geçirdim..hiç gezmediğim kdar gezdim hiç olmadığı kadar sağlıklı beslendim..neyse çok konuştum.dedim ya içimdeki anlatmaya başlasam susamam saatler yetmez..

ilk kalp atışını duyduğumuz an benimde kalbim onunlar atıyor göz yaşlarım sevinçten ve bu ana kadar hissetmediğim duygular için akıyordu...Şimdi kucağımda yanı başımda..Geçen sene büyük bir heyecanla haberini beklediğim güzel yavrum karnımdayken bu sene anneler gününde kucağımda..daha ne isterim ki..bundan güzel hediye olur mu..para ile bile satın alınamayacak bir hediye..


şimdi uyuyor..uykusunda özlüyorum..annelik dünyanın en güzel kavramı,en şahane vasfı,en önemli kariyeri,hayatın en önemli anları,vazgeçilmez karşılıksız sevgi,bağımlılık ,bazen psikopatlık kısacası size hayattaki herşeyin en anlamlısını yaşatan yagene hediyesi...Anneyim ben ötesi var mı dünyadaki en önemli kişi,en özel şeye sahibim..

gözlerim dolu dolu..daha fazlayazamayacağım sanırım..minnoşumu uykusunda izlemeye gidiyorum..

anneler gününüz kutlu olsun..allahım isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın..


2 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

esracım, ne güzel anlatmışsın duygularını bayıldım, sevgiler.

esra eba dedi ki...

Canım elifcimmm cok saol öperimm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...