25 Haziran 2014 Çarşamba

Yaza Merhaba Kahvaltısı


Geçen haftalarda iki tatlı annenin Füsun ve Seyhan 'ın daveti üzerine Bloggerlarla Yaza Merhaba kahvaltısına gittik..Çocuklar için harika bir etkinlik mekanı olan La Fuga'da gerçekleşen bu buluşmada birbirinden tatlı anneyle ve tatlı yavrularıyla tanışma imkanı buldum..Yaza giriş için çok güzel bir etkinlik oldu..





La Fuga'nın birbirinden güzel lezzetleri..


Bolca sohbet edebildiğimiz etkinlikte bize harika hediyeler hazırlamışlar...

Kaz Dağlarının eşsiz doğasında yetişen organik ürünlerden oluşan İda bahçe'nin paketi beni inanılmaz mutlu etti..GDO'suz özlenen doğal lezzetlerle dolu paketlerini denedim ve bütün ürünlerine hayran kaldım..Özellikle kahvaltılık salçalarına..




Geçtiğimiz günlerde Aymira'nın hastalığından dolayı kitap tanıtım etkinliğine katılamadığım Dr.Gökhan Mamur 'u ve yeni çıkan kitabını görünce çok sevindim..Birçok konuda çok güzel bilgiler aktarıp Gün yayıncılıktan yeni çıkan  40'ı Uçana Kadar kitabını bizim için imzalayan ve sorduğumuz tüm sorulara çok güzel cevaplar veren Dr.umuzla tanıştığıma inanılmaz memnun oldum..Çok yakında merak edilen sorularla tekrar blogda Dr. Gökhan Mamur'la mini bir röportaj gerçekleştirmeyi planlıyorum.



Pınar ailesi çeşitli lezzetlerini bizim için harika bir pakette toplamış...Kremilla'yı denemek için sabırsızlanıyorum..



                                           İda bahçe'den en merak ettiğim lezzet ise iç bakla..

Palmolive 'in dayanılmaz güzellikteki kokulu duş jellerini ise sıcak günlerin vazgeçilmezi duşlarınız için öneriyorum...koklamaya doyamadım desem yeridir.bıraktığı yumuşacık etkiden bahsetmesem olmaz..
Colgate optik beyaz ile anında beyazlık ve slim soft derin temizlik için 17kat ince diş fırçaları da paketlerinden çıkan güzel bir süprizdi..




Gün yayıncılığın sıralama kartları happynest ve kahramanlardunyasi tatlı hediyeleri içinde çok çok teşekkürler Aymira ile paylaşacağımız çok güzel oyun anılarımız olacak...



güzel hediyeleri için yeniden teşekkür ederim..

ayrıca harika ev sahipliği ile La Fuga ya bizi böyle güzel ilgiyle ağırladıkları için teşekkür ederiz...




Mutlu Anneler Mutlu bebekler ve çocuklar...

Füsun ve Seyhan yeniden çook çook teşekkürler..Böyle güzel sohbet dolu bol etkinlikler dilerimm....



instagramdan #füsunlayazamerhaba #seyhanlayaamerhaba hasgtag'i ile resimleri görebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...