12 Kasım 2014 Çarşamba

İşte Ben Böyle Bir Hal İçindeyim...


Bilgisayar hep ofiste ee bende hep uykusuz aymişle oyna çizim yap derken buralardan uzak kaldım..
ama çokta özledim buraları.Buaralar derdim uykusuzluk..



Bu aralar uyku konusunda fena halde sorunlar yaşıyoruz..geçen aylarda başlayan uyku problemlerimiz gittikçe şiddettini arttırarak büyüdü de büyüdü ...öncelerde sürekli emdiği için yatağında yatırmayayım aman kalkamıyorum yoruluyorum ayakta uyukluyorum diye yanımda yatırayım sonra yatağına geçiririm demeleeer ta 10.aya kadar getirdi beni..yanımda öyle sıcacık yatmasına uyurken bana dokunmasına bacağını üstüme atmasına nefesine öyle alıştım ki yatağına yatıramadım hem zaten büyüyünce hep kendi yatacak istediğim kadar yırtınsam da benimle yatmaz diye kendimi kandırmalarımda var tabi...sonrasında halimiz bu....




ama artık yeterince büyüdü ve iyice alışmasın diye yatağına yatırmaya başladım çok şükür yattı alıştı gece çok sık kalksada yapacak birşey yok kendine ait bir yatağının oduğunu bilmesi ve kendi başına uyumayı artık öğrenmesi gerekli..gelelim uyku problemine uykusu geldiğinde hiçbir şekilde uyumak istemiyor..direnmeler ağlamalar kendi geriye atmalar hatta bana vurmalar amanın amanlaar var..yani hiç sevmediğim ayakta sallama olayını bile denedim kesinlikle öyle bile uyumuyor..kolumda sallamayı deniyorum yok öyle yok böyle yok derken ben huniyi kafama geçirip oy dağlar yangıın vaaar diye bağırasım geliyor..çok direnince emerken uyuyup kalıyor ondan sonra biraz daha kollarımda sallayıp uyutuyorum..uyku eğitmini denemek istiyorum ama korkuyorum acaba aşamalar sırasında aklımı oynatır mıyım??? deneyip başaran anneler siz dünya eşsiz varlıklarsınız en güzel şeyleri hakediyorsunuz elleri öpülesi anneler bize de bi el atmaz mısınız acaba..Benim yavrucağım kendi başına uyuyabilecek mi ki...


     yatağın hakimi aymira kuzusu...


yazdan kalma bol butlu fotoğrafla veda ediyor uyku için önerileriniz varsa can kulağı ile dinlemek istiyorum...

1 yorum:

audrey dedi ki...

büyüyünce istesem de yatmayacak benimle konusu kandırmaca değil kesinlikle gerçek :-) henüz minikken istediğin kadar yatır yanında ben şimdi keşke hep yanıma kucağıma alsaymışım diyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...