12 Kasım 2014 Çarşamba

Tatlı Bir Telaşım Yeni Bir Başlangıcım Var...

Geçenlerde çook şahane bir mail aldım ve ara sıra yaptığım çizimlerime yeni bir heyecan ve şefkle geri döndüm...çok yakında miyadesign 'ın tatlı sayfasındaki plannerlarda çizimlerimi görebileceksiniz..Detaylar çok yakında hele bir görücüye çıksınlar detaylı post o zaman yayınlanacak..Kapak tasarımlarını yaparken sevgili Bilun kuşumun bi ricası oldu bende oturdum bir çizeyim bakayım elimin pası silinsin dedim ortaya bu çıktı..kakaolu kekim PeraNil'in tatlı suratını tamamladım sonuca ben bile şaşırdım...Bebeklerinizin portresı artık anne bebek tişörtlerinde olacak...Siparişler yığılmaya başladı fakat Aymira hanımın diş huysuzluğu yüzünden biraz askıda bekliyorlar anlayışlı annelerimize sevgilerimi bol öpücüklerimi iletiyorum..




                Bu yakışıklılarda Yelez'in güzel bebeleri Deniz Gece ve Berk



Planner kapaklarından ise bi ön gösterim



yakında kapak fotoğrafları da yayında....

3 yorum:

Siri yaşam dedi ki...

Ne harika bir fikir! ne harika çizimler <3

audrey dedi ki...

miyaplannerları heyecanla bekliyorum :-))

Bilun Şen dedi ki...

Cok cok guzeller canim. Ellerine saglik �� Heyecanla bekliyorum yeni calismalarini da. Uyumak yok, calis ihihi muahh ������

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...