9 Haziran 2015 Salı

Anne ve Bebeğin En Doğal Bakım Mucizesi Bella B

Geçen hafta sevgili Çiğdem ve Enise nin daveti ile harika bir kahvatı eşliğinde Bella-B ürünlerini keşfetmeye gittik....




Aslında çoğu kişi tarafından uzunca süredir kullanılan ve bilinen bir ürünü ben nasıl yeni keşfettim bilemiyorum.. Öyle güzel ve etkili ürünleri var ki keşke hamileyken ve doğum sonrası kullanmış olsam dediğim...


İçeriklerinde hiçbir şekilde zararlı kimyasallar, paraben,hayvansal içerikler,yapay koruyucular, lanolin gibi maddeler bulundurmayan ürünler Amerika da üretiliyor..Ve tamamen doğal tek ürün olduğununda altını çizerek özellikle belirtiyorlar...

Ülkemizdeki Jinekolog ve Dermatologlar tarafından da onay almış sıkçavtavsiye edilen Bella-B ürünlerine eczanelerden ulabilirsiniz...



Hamilelik ve sonrasında hayran kaldığım ürünlerden birisi 'Tummy Honey Cream' çatlak giderici krem.. çok şükür sadee bebeyağı ile kakao yağını karştırıp kullanma rağmen hiçbir yerimde çatlak oluşmadı..benim tek sorunum sezaryenden sonra kalan tuhaf dikiş izim oldu rahatsız etmiyor neticede dışardan görünmüyor ama tuhaf bi yapısı var..Tummy honey cream  yeni hücre oluşumu sağladığı için sezaryen izlerini de onarma da yardımcıymış...kullanmış olmayı dilerdim..

Sorun yaşamasam da hoşuma giden bir diğer ürün 'Glowing' hamilelik ve güneş lekeleri için aydınlatıcı krem  buğday tohumu ektresi ile leke tedavisine destek olurken antioksidan özellik gösterir...içeriğnde bulunan avakado yağı ile de cildin nem dengesini sağlamış oluyor...Lekeleri soymadan ciltten kaybolmalarna yardımcı olan bu kremi bu tarz sorun yaşayan herkesin rahatlıkla kullanmasını öneriyorlar...


Gelelim bebekler için özel bakım ürünlerine...

En çok hayran kaldığım 'Little Bee Hub'   burun tıkanıklığı ve hırıltılı nefes alma problemleri için etkili bir ürün.. içeriğindeki Okaliptüs Çay ağacı ve Nane yağları ile üst solunum yollarının rahatlamasına destek olurken enfeksiyon ile savaşır ve tıkanıklığın açılmasına yardımcı olur Squalane maddesi ile enfeksiyonun neden olduğu kuruluğu giderir Gliserin ve Aloe Vera ile de nemin tutulmasını sağlar...
Kesinlikle Mentol içermez..


Ben ürünün kokusuna da ayrıca bayıldım ve Aymira da hazır burnu tıkalıniken test ettim..tabi ki hemen etki göstermesini beklemiyor olsam da daha burnundaki tıkanıklığın açılıp daha rahat nefes aldığını görmrk şaşırttı...
Aymira da alerjisinden dolayı bitmek bilmeyen hapşırma tıkanıklık hırıltılı nefes alma ve öksürük durumu söz konusu..burnunu nazal aspiratörle temizlememe imkan vermiyor.. arada bir yastığına özel bir damla damlatıp rahat nefes almasını sağlamanın da yanlış olduğunu öğrendim...tenine sürmenin zararlı olduğu bir maddeyi solumasına müsade etmek ne kadar doğru olabilir ki...

Gelelim yaz aylarının korkulu rüyası sineklere....Buzzy Bee sinek ve böcek kovucu sprey...içeriğindeki citronella lemongrass sedir ağacı okaliptüs ve soya fasülyesi yağları ile DNA yı koruyarak etkili bir koruma sağlıyor.. kokusu o kadar güzel ki insanı kendine çekerken sinek ve böcekleri nasıl itiyor çözemedim...tüm annelere , böcek ve sineğe alerjisi olan herkese gözü kapalı tavsiye ediyorum..
 Kesinlikle DEET (sinek kovucu kimyasal etken madde) Alkol Parfüm Kimyasal Petrol Türevi ve MineralmYağlar içermiyor..






Sunny Bee SPF40 /UVA43 güneş koruyucu losyon
%100 doğal içeriklere sahip güneş koruyucu diğerlerinin aksine D vitamininin emilimini engellemiyormuş..güneşe çıkmdan 20dk önce sürülmeli ve 2saatte bir yenilenmeli diyorlar...



Deneyimleyip paylaşacağım ürün ise Body Buzz vücut sıkılaştırıcı ve selülit kremi... 


yaz yaklaştığında tüm bayanların korkulu rüyası olan selülit ve kendini salmış sarkmış bir deri..ne hikmetse kimse de kabullenmez ama hep bi krem bir bitkisel karışım arar.. ben litrelerce kola tüketen biriyim aynınzamanda litrelerce de su.. Şuan gerçektrn gözle görünür rahatsız edici derecede selülitim yok ama sarkıntılara sahibim... hergün uyguluyorum artık bu kremi..bakalım 1 ayda etkili çözümü bekliyorum...




                                                                  Bella-B Ailesi


Böylesi güzel %100 doğal içeriklere sahip ürünlerle bizleri tanıştıran ve etkinlik boyunca ilgilenen hoş sohbet Bella -B ailesine   davetleri için  Enise ve Çiğdem e  ne kadar teşekkür etsem az herşey çok güzeldi..






                      bellab.com.tr  adresine tıklayıp ürünleri daha detaylı inceleyebilirsiniz...
                     www.facebook.com/BellaBTurkiye sayfasından da takip edebilirsiniz....
                                                                     
            #annearilar etiketiyle instagramda etkinlikle ilgili fotoğraflara ulaşabilirsiniz.

                                                                         Sevgiler...

2 yorum:

nily21 dedi ki...

keyifli ve renkli bir etkinlik olmuş..markayı detaylı inceleyeceğim..

Siri yaşam dedi ki...

Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş. Ayrıca o bıdığa nasıl hayranım ben ^.^ Maşallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...