1 Ekim 2015 Perşembe

Evli Mutlu Cocuklu

Geçen hafta evliliğimizin 4.yılını çekirdek ailemin 3 kişilik kadrosu ile kutladım..geçen sene tam süpriz bir yemeğe davet edilmişken asıl süprizi Aymira yaptı ve ateşlendi...tüm geceyi sabaha kadar hastanede geçirdik..aman o iyi olsun hiçbir sey kutlamasam da olur...ah bebekler hiç hasta olmasa...


Uykudan yeni kalmış kuzu 

bu sene de hazırlandım süslendim Aymira'yı teyzesine verdim biraz eğlendim.. biraz da poz verdim stil postu hazırlayıverdim...
















Nasıl bu kadar zayifladın diye soran canımgiller için e-bebek in her ay yayınladığı Bebek dergisinde Ekim sayısında anlattım yazdım.. zengin içerik güncel bilgi ve daha birçok şey için e-bebek'ten alıp detaylıca inceleyebilirsiniz....


Arada bir stil postu yapsam mı ne çook eğlenceliymiş poz vermek....
Amaan bi o eksik kalsın diyenleri duyar gibiyim ahahaha..


Tulum : Şile de ismini unuttuğum bir butikten..

Clutch : Koton 





1 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

süpersin esracım hazırla tabi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...