11 Mart 2016 Cuma

Hamile Günlüğüm 25. Hafta

Merhaba 25.hafta

Ben 24. haftaya atraksiyonlu derken bu hafta başıma gelenleri bir bilseniz... Hayatım boyunca bir kere daha ne zaman böyle oldum diye hatırlamak istesem Aymira ilk doğduğu zamanlarda uykusuzlukluğa adapte sürecim gelir aklıma...

Bu hafta etkinlikler siparişler çizimler derken yoğun ve yorucu geçti..Ne eve ne kendime yetişebiliyorum..Sadece Aymira'ya ve işlere odaklandım sanırım...

25.hafta bana hafıza kaybı getirdi desem yeridir daha doğrusu unutkanlık öyle böyle değil baya baya fena halde unutup neler yapıyorum bir bilseniz..Eee birkaçını anlatayım da siz de gülün halime..



Haftanın başında kargo işlerim vardı sabahtan çıktık Aymira ile işleri hallettik gezdik parka gittik hatta ben en son aman dışardayken azcık bakım zamanı ayırayım kendime de kuaföre gideyim dedim gittik orda da islerimi hallettim.. artık hava da yavaştan kararmaya başladı..Tüm gün deli danalar gibi dışardaydık yani.. Kuaförde evin anahtarını aramaya başladım yooook ne çantada ne cebimde ne de başka yerde..Her şeyi döktüm tekrar yerleştirdim Aymira'nın arabasının her yerine baktım hatta dedim acaba Aymira'nın cebine bile koymuş olabilirim oraya bile baktım yooook...Burağı aradım arabada mı düştü diye yoook orda da yok..Çilingir çağırdık allahtan tanıdık...Ben de nasılsa anahtar yok diye aşağıda takılıyorum öyle..Eve bir çıktık ne göreyim..Anahtarı kapının üstünde bırakıp tüm gün güzelce gezmişim oohhhh bana...kafaya bak kafayaaaaa...Neyse ki kimsecikler farkına varıpta girmemiş..ne senaryolar yazdım bir bilseniz gece ne kabuslar gördüm...Daha öncde eve hırsız girdiği için türlü türlü hayaller kabuslar birbirini kovaladı resmen..

Sonrasında ertesi gün yine attık kendimizi dışarı gezdik parka gittik bu sefer Aymira'nın emziğini kaybettik..yetmedi çantayı da oturduğumuz kafede unutup yolun yarısından geri döndük...

Bunlarla kalmadı emin olun kısaca uzatmadan geçeyim.. Etkinliğe giderken günler öncesinden hazırladığım hediyeyi unutup yine yarı yollardan döndüm yine bir de ne göreyim kapının önüne koymuşum öylece duruyor...çöp diye atan olmamış Allahtan....Perşembe gününü Cumartesi sanıp o güne göre plana  uyup saçma sapan ortada kaldım :)))) bu kadarına pes dediğinizi duyar gibiyim yemin ederim bugün Cumartesi öyle şey olur mu diye iddalaştım bir de ya...

Akşam yemeği yaktım sabah yumurtaları yaktım...tencere tava sırada içi dolu su ile ciflenmeyi bekliyor..nerelere gideyim..

Bunlar inanın kısaca özetleri şu kısacık 1 haftada başıma neler geldi ne salaklıklar yaptım dahası var..
Ben geçen haftaya atraksiyonlu geçti diyordum da bu haftanın yanında sönük kaldı..

Evi bastan aşağı soydurup bi yakmadığım kalmıştı işte..Hamile kafası mı ne bu bilemedim..Bu kadar da delilik olur mu bilmem en önemlisi ne unuttum bu hafta yaptırmam gereken onca test vardı onları unuttumm..daha ne diyim ki ben...

Bacak bel kalça ağrılarım devam ediyor saolsunlar yakamı bırakmadılar...gaz problemini açmıyorum bile..Geçen hafta ki idrara sık çıkma da hala devam..Hala aynı yere tekme yediğimden yakın zamanda idrar tutamama problemlerimi de size anlatmış olurum :)))

Bu hafta bir de Maşallah iştahım da gereksiz bir şekilde aldı başını gidiyor sanırsam bu sefer bi 40 kilo alıp doğuma yuvarlanarak giderim..


 Bu hafta Salı günü Kadınlar Günüydü ben de temsili bu pozla kutladım çok ta eğlendim..


Neyse benden bu haftalık bu kadar... tüm rezilliğimi okuduğunuza göre istediğiniz kadar gülebilirsinizz...Ben bile anlattıkça gülüyorum...

sevgiler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...